
Dissabte dia 7 de maig, els carrers de Travessera de Gràcia van tornar a viure la botiga al carrer que com cada any es fa els mesos de maig i octubre. Durant tot el dia els comerços treuen la seva activitat a fora les botigues perquè totes les persones que passegen puguin descobrir i conèixer els comerciants d’una manera diferent. I a més de l’activitat comercial, els carrers s’omplen d’activitat lúdica i festiva.
Plana de Vic, com ja ha anat fent aquests darrers anys aprofita per fer una barbacoa, i així donar a conèixer i a provar la carn i elaborats. Durant la tarda l’activitat continua, amb la degustació i venda de productes com els embotits i els formatges.





La venda de proximitat està regulada i permet identificar els pagesos catalans que venen ells mateixos els seus productes al públic, segons el Decret 24/2013
We use cookies and similar technologies to improve your experience on our website.